مجله دانشمند

مجله دانشمند
علمی،خبر،بیوگرافی،فیلم و تلویزیون،سرگرمی،آموزشی،دانلود،داستان و.... و ..... و....... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی سرگرمی آموزشی دانلود هر چی بخوای و آدرسaigmblog.lxb.irلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.به وبلاگ ما اطمینان کنید. می توانید ما را با آدرس  زیر نیز  ما را لینک کنید:

www.aigmblog.loxblog.com

در صورتی که لینک شما در وبلاگ ما ثبت نشد لطفا به ما اطلاع دهید تا در صورت وجود لینک ما در وب سایت شما ما شما را لینک کنیم.

با تشکر

 





 

اعلام شیوه های جدید حملات هکرها از طریق صفحه کلید رایانه توسط محققان، کاربران را ملزم به احتیاط بیشتر در انتقال اطلاعات خواهد کرد.
 
 
کاربران رایانه به منظور رهایی از حملات هکرها با انجام اقدامات مختلف از جمله استفاده از رمزهای ورود پیچیده که حدس آنها مشکل باشد و یا پاک کردن حافظه موقف رایانه بعد از انجام عملیات های مختلف رایانه ای سعی در حفظ اطلاعات موجود در رایانه و اطلاعات رد و بدل شده دارند.

با این وجود هکرها به سرعت در حال توسعه شیوه های مخرب خود بوده و بسیاری از تمهیدات کاربران را ناکارآمد می کنند. یکی از آخرین روشهایی که محققان به دقت استفاده از آن توسط کاربر هشدار داده اند استفاده از صفحه کلید رایانه هاست زیرا محققان موفق به کشف 4 روش برای دسترسی به اطلاعات کاربر از طریق صفحه کلید وی شده اند.

محققان موسسه رمزشناسی EPFL با انجام آزمایش بر روی 11 دستگاه صفحه کلید در رایانه ها و لپ تاپ های مختلف ثابت کردند که می توان با استفاده از شیوه هایی خاص از طریق صفحه کلید به اطلاعات مهم کاربران دست یافت.

آنها با استفاده از آنتن بزرگ رادیویی موفق به دستیابی به سیگنالهای الکترومغناطیسی شدند که از صفحه کلید از فاصله 6 تا 9 متری و در گاهی اوقات از فاصله 19 متری ساتع می شده است.

محققان دریافتند که یکی از چهار شیوه ارائه شده توسط آنها در حمله به اطلاعات رایانه ای در مورد تمامی انواع صفحه کلیدها قابل اجرا خواهد بود.

متخصصان EPFL اعلام کردند که هکرها به راحتی و با استفاده از تجهیزاتی ارزان قیمت قادر به حمله به سیستم رایانه ای افراد به منظور دسترسی به اطلاعات آنها بوده و در صورت استفاده از تجهیزات بهتر میزان موفقیت آنها نیز افزایش خواهد یافت.

آنها در این شیوه با ایجاد اختلال در رایانه کاربر با استفاده از منابع دیجیتالی مانند تلویزیون و یا رایانه های دیگر قادر به ربودن اطلاعاتی مورد نظر خود خواهند بود.

بر اساس گزارش پاپ ساینس، موسسه EPFL اطلاعات بیشتری در مورد جزئیات این عملیات در دسترس قرار نداده و جزئیات این تحقیقات به زودی منتشر خواهد شد.

منبع: iribnews.ir



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:هکرها از طریق صفحه کلید به رایانه حمله می کنند, ] [ 19:38 ] [ علیرضا ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ ما خوش آمدید. آرزوی ما افزایش علم شماست.لطفا در وبلاگ ما نظر داده و با کلیک روی +1 ما را در گوگل محبوب کنید.
موضوعات وب
امکانات وب